Bijeg iz zatvora u 10 koraka - 5: Vizija srca


Kada netko misli na srce, misli na fizički organ ili nešto romantično. S izrazom "imati srce" obično znači dobrohotnu osobu koja pomaže starcima da prijeđu ulicu ili brani poznata "prava slabijih".
Praktički, zajednički je prihvaćeno, da je osoba "srca" osoba poput mnogih drugih, uspavana kao i ostali... međutim nešto malo bolja od drugih.

Ali uopće nije tako. Otvaranje Srca je vrlo precizno stanje savjesti, nama dostupno zahvaljujući stalnom radu, koji je nam omogućava da vidimo stvarnost onakvu kakva ona uistinu jest, izvan nesvjesnih utjecaja koji nas karakteriziraju od samog početka, od našega djetinjstva i koja utječu na našu percepciju činjenica i ljudi.

Svatko od nas uzima zdravo za gotovo da smo u stanju vidjeti objektivnu stvarnost - to jest, kako ona stvarno izgleda - i da imamo drugačije mišljenje o ovoj jedinstvenoj objektivnoj stvarnost koja, u osnovi, ostaje ista za sve. Umjesto toga, svi oko sebe grade, još od svog djetinjstva, "mjehur stvarnosti", personaliziranu realnost - koja samo djelomično se podudara s mjehurima osoba koje ih okružuju - koja će odlučiti o njegovu karakteru, njegovim seksualnim preferencijama, njegovom fizičkom zdravlju i njegovom ponašanju u odnosu na druge. Ovaj skup stečenih mehanizama u prvim godinama života, svatko od nas to naziva "samim sobom" i čini sve u njegovoj moći kako bi to odbranio. Branimo, znači, vlastiti psiho-zatvor. To nas boli, to najam je neugodno, ali to je sve što poznajemo.

Stvar je u tome što sve ovo nije realno, već je dio onoga što smo u prvoj lekciji nazvali "mehaničnost", to jest stvaranje, od strane našeg biološkog stroja, "privatne" vizije stvarnosti u kojoj je i sama upletena. I u trenutku kada se identificiramo s našim strojem, i dalje ostajemo zapetljani i mi sami: patimo s njim, s njim smo depresivni, slavimo s njim.
Oslobođenje se sastoji u tome da radimo na sebi kako bismo ostvarili otvaranje Srca koje nam omogućuje da iskočimo van iz psiho-kaznionice i barem letimično pogledamo "ono što je dalje", tzv. Kraljevstvo neba koje pretvara psiho-zatvor u sjajnu i avanturističku planetu školu. U tom trenutku naša vizija te vizija drugih događaja se preokrene za 360 stupnjeva na način koji sada ne možemo niti zamisliti, jer "nemamo oči da vidimo". Srce su vrata.

Svaki biološki stroj ima svoje maske: ja sam inteligentan, ja sam ezoterik, ja sam homoseksualac, ja sam jedna koju poštuju, neprikladan sam, ja sam ljevičar, nikada nisam dovoljno dobar, ja sam hendikepiran, ja volim životinje, ja sam pacifist, ne mogu podnijeti onoga... ne mogu podnijeti one koji ... i tako dalje .... Kada drugi ne poštuju naša očekivanja ponašanja ili čak nas otvoreno vrijeđaju, u stvarnosti udaraju pijukom po našim maskama, ali umjesto da iskoristimo tu priliku da ih promatramo i odbacimo, mi se branimo i branimo naše maske stisnutim šakama.

Plamen Srca ne dolazi iz uma. Ona se ne izaziva, već te otme na neki način. Ne postoje vježbe, prakse ili tehnike utemeljene na volji koja nas mogu korak po korak dovesti do otvaranja Srca, jer bi u tom slučaju oslobođenje ostalo prerogativ samo računovođa s velikom voljom. Rad na sebi ograničen je na dovođenje što veće prisutnosti - više svijesti - u skladu s dnevnim događajima, osobito onima koji dovode do krize na tisuće naših maski, naše mehaničko/emocionalne reakcije na događaje u životu.

Bol, kada se bude povezala sa čvrstom prisutnošću u sadašnjem trenutku ... prisiljava srce da se otvori ... malo po malo, na nepredvidljiv i ne programiran način.
Zatim se konačno otvori realnost.

S.Brizzi
Tradotto da:http://www.salvatorebrizzi.com/2017/12/evadere-dal-carcere-in-10-passi-5-la.html

Primjedbe

Popularni postovi