Prije pucanja trebate ciljati.



Predugo vremena su čak i najjunačkiji naši preci pucali ne ciljajući. Posljedice su tu ispred naših očiju: danas smo robovi i govore nam do kada moramo navečer doći kući! Čovjek koji misli da se može osloboditi ubijanjem diktatora ili smjenom vlade čovjek je kojem je suđeno ostati robom, jer to zaslužuje. U tome nema nepravde.

Tamna se strana najviše plaši činjenice da smo postali svjesni da smo u ratu. Njena snaga leži isključivo u nesvjesnosti mase. Ne možete izliječiti mase, ali možete prestati biti masa.

Govorimo o duhovnom ratniku, koji vodi duhovni rat, protiv duhovnog neprijatelja, koji se krije u svakome od nas. Ako postanete slobodni iznutra, postajete slobodni izvana. Mračna strana želi da i dalje mislite da je neprijatelj izvan vas, dok nastavlja nesmetano raditi u vama, sa vašim mislima i osjećajima, svaki dan vašeg života.

Oni koji vjeruju da mogu stvoriti kraljevstvo mira sada na Zemlji, dužni su lizati noge onima koji će njima vladati. Ovo je vrijeme rata, a ne vrijeme mira. Ako, kad javno govorite o vragu i njegovim aktivnostima u svijetu, vam se rugaju, vrag dobro funkcionira ... a religije rade loše. Ako više ne ispunjavaju svoj zadatak, moraju se pročistiti tako što će ih zapaliti!

Autentični mir nije odsutnost bitaka, već sposobnost borbe kad za to dođe vrijeme, zadržavajući pritom unutarnju vedrinu. Sve dok smo utjelovljeni na Zemlji, nikada nećemo doživjeti odsutnost bitka, ali samo da to želimo, mogli bismo danas živjeti u tom spokoju. Mir je privilegija onih koji znaju dobro voditi rat.

Hvaljen neka je Bog, jer smo na strani pobjednika.

Vi ste među onima koji mogu pobijediti smrt. Onaj tko je uspio, kaže vam: Nikad neću umrijeti. Nakon što napustim svoje tijelo, borit će se poput šakala kako bi osvojili moj leš natopljen vječnošću. Umjesto da ovo radite, ciljate na ostvarenje besmrtnosti. Ako ovo čitate, možete to učiniti.

Ništa ne postoji izvan moje svijesti i ja sam gospodar moje duše. Pukom činjenicom da sam vam prenio ovu poruku, moj vjerojatni neuspjeh nadmašit će uspjeh svih drugih koji su mi prethodili u povijesti filozofije.

Ustanite protiv civilizacije koja idolizira vanjski svijet kao božanstvo. Ne prepuštajte odgovornost drugima, preuzmite sve to na svoja pleća, dostojno nosite svoj križ. Ne slušajte mišljenje stručnjaka, poslušajte svoje srce. Ne oponašajte druge. Ujednačenost je osrednjost. Naučite podnositi samoću. Počnite danas, a da nikada ne zaboravite: ništa ne postoji izvan moje svijesti. Ako se zaljubim makar na trenutak, svijet oko mene zauvijek se mijenja.

„Jer ako živite prema tijelu, umrijet ćete; ali ako pomoću Duha učinite da djela tijela umru, živjet ćete. " Rimljani 8.13

Vaš Scarasaggio

S.Brizzi

Vidi original

Primjedbe

Popularni postovi