Upravo ovdje, sada i zauvjek…



Otpustito sam svu vezanost
Otpustito sam  potrebu da kontroliram ili promijenim ono što je
Biram slobodu i potpuni suverenitet
Ja osvajam moje strahove
Ja otpuštam vezanosti sa ljudima, stvarima, ovisnostima, i uvjetima
Otpuštam sve lance, sva ropstva i tamnicu
Bilo kroz akcije ili djela iz ovog životnog doba ili iz bilo koje druge vremenske linije postojanja
Prošlost, sadašnjost i budućnost
Sada i ovdje

Otpuštam vezanost s percepcijom dvojnosti i ljudima, mojoj prividnoj samo-percepciju i materijalnim identitetom
Ona nadilazi iz moje svijesnosti
Otpuštam i čistitm sve psovke, kletve, srčane boli, entitete, sjene arhetipova i emocionalne udice, programe ljudi mjesta, situacija i linearna i ne-linearna vremenska postojanja u svim smjerovima,
U prošlosti, sadašnjosti i budućnosti
Sada i ovdje


Ja se širim u beskrajnost moga postojanja
Ja sam jedno s mojim Božanskim putem i ja se odričem svih veza koje ne služe mojoj najvišoj aspiraciji i potpunoj percipciji moga postojanja
Ja sam ponovno rođen
Slobodan, Suveren i Proširen ~ ja sam u potpunosti integriran
Ja sam gospodar svih uvjeta
Ja sam okupan u sjajnoj fontani božanske ljubavi
Ona teče u meni beskrajno
Ona zrači iznutra prema van
Ja služim kao most između forme i bezobličnosti
Moja volja je božanska volja
Čvrsta i nepokolebljiva
Sada i ovdje

Ja manifestiram apsolutno savršenstvo u svemu što sam i što činim
Ja djelujem kroz božansku volju i milost
Ja sam stalno spojen s izvorom inteligencije
Sa zvijezdama i sa njihovom božanskom konstelacijom s kojima i ova zvijezda - planet je dio
Ja sam ukorijenjen sa životnom snagom ovoga osjetnoga planeta
Ja dajem sebe svemu kako bi bio u potpunosti živ i slobodan
Ja sam božanski zaštićen
Ljubav je moja zaštita
Sada i ovdje

Ja sam na raspolaganju u cijelosti i potpunosti Stvoritelju
Moj život se iskreno odreće u interesu veće cjeline
Ja živim kao božanska prisutnost
Nepromjenjiva svijest iza ljudskog identiteta
Ja sam čista nesebičnost
Savršena cijela i potpuna
Sada i ovdje

Moj božanski dah mi govori
On rezonira i zrači kroz moje srce izvora,
Kroz ritmičku kristalnu jezgru,
koja je upoznalo božansku milost
Sve se trasformira kroz neograničeni alkemijski prijenos
Prihvaćam i grlim, spajanje i rast u novoj, proširenom svjetlosti duge
Ona prožima moje biće i ugrađuje u mene autentični Suvereni božanski ljudski predložak
Moj Akaša kod se otkriva i primam ga sada
Moja sveta DNK se u potpunosti aktivira putem božanske inteligencije, svete geometrije, cvijeta života
Ona se vraća u svoj izvorni dizajn
Sve što se traži je od nas je primanje ovog prvorođenstva božanske materije
Ovdje u ovom vječnom trenutku, sada


Prepoznajem ovo savršenstvo
Ja sam da savršenstvo
Nema druge Spoznaje
To je sve BOG
Majka, Otac, BOG
Ja sam svjetlo Božje ljubavi i mudrosti
Iz tog središta ja se širim
kroz najčće duhovno svjetlu Božanskog priznavanja
Prepoznajem jedinu istinsku stvarnost koja postoji unutar svega
I ne prihvaćam nikakav oblik odgovora koji proizlazi iz razdvojenosti
Upravo ovdje, sada i zauvjek…





Primjedbe

Popularni postovi